Μύρισε Πάσχα στο σχολείο μας…από τα χεράκια του Δ΄2!

Την Παρασκευή 3 Απριλίου 2026, λίγο πριν από τις πασχαλινές διακοπές, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ΄2 μπήκαν για τα καλά στο πνεύμα των ημερών και έφτιαξαν τα δικά τους τσουρέκια!

Με ενθουσιασμό, συγκέντρωσαν τα υλικά, δίνοντας έμφαση σε πιο υγιεινές επιλογές: αγνό παρθένο ελαιόλαδο αντί για σπορέλαιο, αρωματικά βιολογικά πορτοκάλια για ξύσμα και χυμό, αλλά και μαστίχα Χίου, που χάρισε το ξεχωριστό άρωμά της. Ύστερα, ήρθε η ώρα για ζύμωμα… και υπομονή, μέχρι να «φουσκώσει» η ζύμη!

Το πιο διασκεδαστικό μέρος ήταν το πλέξιμο: τα παιδιά, δουλεύοντας σε ομάδες, έφτιαξαν λωρίδες ζύμης και προσπάθησαν να τις πλέξουν σωστά. Στην αρχή δυσκολεύτηκαν, αλλά στο τέλος τα κατάφεραν περίφημα!

Όταν μπήκαν τα τσουρέκια στον φούρνο, το σχολείο γέμισε υπέροχα αρώματα Πάσχα. Και όταν ήρθε η στιγμή της δοκιμής… τα χαμόγελα και ο ενθουσιασμός των παιδιών τα έλεγαν όλα! Ακόμη και όσοι μεγαλύτεροι δοκίμασαν από το «κερασματάκι» είχαν μόνο καλά λόγια να πουν.

Και το καλύτερο; Ήταν νηστίσιμα και πεντανόστιμα!

Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σε όλους από το Δ΄2!

Συντάκτρια: Ευανθία Καραγιαννάκη, υπεύθυνη τμήματος Δ΄2 (2025-2026)

Τσουρέκια από το Δ2
Τσουρέκια από το Δ2
Τσουρέκια από το Δ2
Τσουρέκια από το Δ2
Τσουρέκια από το Δ2

Ίσως σας ενδιαφέρουν…

Μετάβαση στο περιεχόμενο