Επίσκεψη του Α2 στο πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Ευόσμου
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Α2 είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής, όπου συμμετείχαν σε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και βιωματική εκπαιδευτική δράση. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, τα παιδιά ενημερώθηκαν για βασικούς κανόνες οδικής ασφάλειας, γνώρισαν τα σήματα κυκλοφορίας και κατανόησαν τη σημασία της σωστής συμπεριφοράς ως πεζοί και ως μελλοντικοί οδηγοί. Μέσα από παιχνίδι και πρακτική εξάσκηση σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους, εξοικειώθηκαν με καταστάσεις της καθημερινής ζωής στον δρόμο. Οι μαθητές και οι μαθήτριες χωρίστηκαν σε ομάδες, όπου τα μισά παιδιά κινήθηκαν με ποδήλατα και τα υπόλοιπα ανέλαβαν τον ρόλο των πεζών. Στη συνέχεια, οι ρόλοι αντιστράφηκαν, δίνοντας σε όλους την ευκαιρία να βιώσουν και τις δύο πλευρές και να εμπεδώσουν τους κανόνες που είχαν μάθει. Η εμπειρία αυτή ενίσχυσε την υπευθυνότητα και την κυκλοφοριακή τους συνείδηση, ενώ ταυτόχρονα πρόσφερε χαρά και ενθουσιασμό σε όλα τα παιδιά. Ήταν μια όμορφη και ωφέλιμη εκπαιδευτική εμπειρία που σίγουρα θα τους μείνει αξέχαστη!



