Αφιέρωμα στον Ποντιακό Ελληνισμό από τη Δ΄ τάξη
Την Τρίτη 19 Μαΐου 2026, ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων, τα δύο τμήματα της Δ΄ τάξης παρουσίασαν, αρχικά στους μαθητές και τις μαθήτριες του Σχολείου και στη συνέχεια στους γονείς τους, ένα συγκινητικό...
