Αφιέρωμα στον Ποντιακό Ελληνισμό από τη Δ΄ τάξη
Την Τρίτη 19 Μαΐου 2026, ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων, τα δύο τμήματα της Δ΄ τάξης παρουσίασαν, αρχικά στους μαθητές και τις μαθήτριες του Σχολείου και στη συνέχεια στους γονείς τους, ένα συγκινητικό αφιέρωμα στον Ποντιακό Ελληνισμό.
Μέσα από θεατρικά δρώμενα, ποιήματα, αφηγήσεις, τραγούδια και ποντιακούς χορούς, οι μαθητές/τριες μετέφεραν γνώσεις, μαρτυρίες και ιστορικά στοιχεία, ζωντανεύοντας ήθη, έθιμα και σημαντικές στιγμές της ιστορίας και του πολιτισμού του Πόντου. Η πολυδιάστατη αυτή δράση, αποτέλεσμα μεγάλης προσπάθειας και προετοιμασίας, κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού και ανέδειξε τη σημασία της ιστορικής μνήμης.
Ιδιαίτερη συγκίνηση προσέδωσε η συμμετοχή του μαθητή της Ε΄ τάξης, Θωμά Παλαιολόγου, με το νταούλι του, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά.
Θερμές ευχαριστίες εκφράζουμε επίσης στη θεατρολόγο μας, κα Φρόσω, στη μουσικό μας, κα Γεωργία, στον δάσκαλο Εικαστικών, κ. Γιάννη, στη δασκάλα Γυμναστικής, κα Βίκυ, καθώς και στον δάσκαλο Πληροφορικής, κ. Ανδρέα, για την πολύτιμη συμβολή τους στην προετοιμασία και την επιτυχία της εκδήλωσης.
Συντάκτρια: Ευανθία Καραγιαννάκη, υπεύθυνη τμήματος Δ΄2







