Εκπαιδευτική Επίσκεψη των Δ1 και Δ2 στην Αρχαία Πέλλα
Μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εκδρομή πραγματοποίησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Δ1 και Δ2 του σχολείου μας την Παρασκευή 15 Μαΐου.
Αφορμή για την επίσκεψη αυτή στάθηκε το μάθημα της Ιστορίας της Δ Τάξης, όπου φέτος τα παιδιά διδάχθηκαν για τη σπουδαία δράση του Βασιλιά Φιλίππου Β και του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Θέλοντας να δούμε από κοντά τα μέρη όπου έζησαν αυτές οι μεγάλες ιστορικές προσωπικότητες, επισκεφθήκαμε τον εντυπωσιακό Αρχαιολογικό Χώρο και το Μουσείο της Πέλλας.
Κατά τη διάρκεια όλης της εκδρομής, είχαμε μαζί μας έμπειρη ξεναγό, η οποία συνόδευσε την ομάδα μας από την αρχή. Με απλά και κατανοητά λόγια, η ξεναγός μάς βοήθησε να συνδέσουμε όσα μάθαμε στην τάξη με τα αρχαιολογικά ευρήματα:
- Η Πρωτεύουσα του Μακεδονικού Βασιλείου: Μάθαμε πώς η Πέλλα εξελίχθηκε στο πιο λαμπρό πολιτικό και πολιτιστικό κέντρο της εποχής.
- Στα βήματα του Φιλίππου και του Αλεξάνδρου: Τα παιδιά περπάτησαν στον τόπο όπου γεννήθηκε, μεγάλωσε και ανατράφηκε ο Μέγας Αλέξανδρος.
- Τα μνημεία της πόλης: Θαυμάσαμε από κοντά τα περίφημα αρχαία ψηφιδωτά, τη μεγάλη αγορά και τα αντικείμενα της καθημερινής ζωής των αρχαίων Μακεδόνων.
Η ζωντανή αυτή επαφή με την ιστορία ενθουσίασε τους μαθητές μας, οι οποίοι επέστρεψαν στο σχολείο γεμάτοι όμορφες εικόνες, γνώσεις και περηφάνια για την πολιτιστική μας κληρονομιά!
Συντακτική ομάδα: Οι μαθητές/τριες του Δ1










