«Η ιστορία του γάτου που έμαθε σε έναν γλάρο να πετάει»
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης αποχαιρέτησαν το σχολείο τους με τον πιο όμορφο και δημιουργικό τρόπο, παρουσιάζοντας τη θεατρική παράσταση «Η ιστορία του γάτου που έμαθε σε έναν γλάρο να πετάει» του Λουίς Σαπούλβεδα — ένα ταξίδι γεμάτο φιλία, αγάπη και… φτερά. Με ενθουσιασμό, συνεργασία και ταλέντο, τα παιδιά ζωντάνεψαν τη γνωστή ιστορία επί σκηνής, μεταφέροντας στο κοινό σημαντικά μηνύματα για τη διαφορετικότητα, την αποδοχή και τη δύναμη της προσπάθειας. Η ερμηνεία τους ήταν συγκινητική και απέσπασε το θερμό χειροκρότημα όλων των παρευρισκόμενων.
Η παράσταση αυτή αποτέλεσε ένα υπέροχο κλείσιμο της σχολικής τους πορείας στο δημοτικό, γεμάτο όμορφες αναμνήσεις, δημιουργικότητα και συγκίνηση. Τους ευχόμαστε καλή συνέχεια στο νέο τους ξεκίνημα και κάθε επιτυχία στο μέλλον!




