Φιλανθρωπικές δράσεις στον Άγιο Αθανάσιο Ευόσμου από τη Γ΄ τάξη

Την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου, εν όψει των Χριστουγέννων, τα τριτάκια της κυρίας Ευανθίας και της κυρίας Μελίνας σκέφτηκαν να δείξουν έμπρακτα την αγάπη τους και το ενδιαφέρον τους για τους συνανθρώπους τους.

Έτσι, οι μαθητές, ξεναγούμενοι στις εγκαταστάσεις όπου ετοιμάζεται το συσσίτιο και το πρωινό για ανθρώπους που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, δώρισαν συσκευασμένα προϊόντα, ενισχύοντας τη δράση της Εκκλησίας «Κανένα παιδί χωρίς πρωινό!». Έπειτα, επισκέφθηκαν το γηροκομείο και είπαν τα κάλαντα και άλλα χριστουγεννιάτικα τραγούδια στους ηλικιωμένους, συνοδεύοντάς τα με τα μεταλλόφωνά τους και τα τριγωνάκια τους, υπό την καθοδήγηση της κυρίας Γεωργίας, Μουσικού του Σχολείου μας, που εμπλούτιζε τη χορωδία με το αρμόνιό της. Τέλος, ο πατήρ Ιωάννης μάς ξενάγησε στον Ιερό Ναό του Αγίου Αθανασίου και μας ενημέρωσε για το ιστορικό του και τις φιλανθρωπικές δράσεις του.

Μέσα από αυτόν τον περίπατο, ζήσαμε συγκινητικές στιγμές, στιγμές ανθρωπιάς, καθώς χαρίσαμε χαμόγελα στους παππούδες και τις γιαγιάδες του γηροκομείου… Παράλληλα, θαυμάσαμε την καλοσύνη των εθελοντριών που μαγειρεύουν καθημερινά τετρακόσιες, σχεδόν, μερίδες για τους άπορους αδελφούς μας…

Καλά Χριστούγεννα σε όλους!!!

Ίσως σας ενδιαφέρουν…

Μετάβαση στο περιεχόμενο