eTwinning πρόγραμμα: “GreenTech Explorers: Building a Sustainable Future with AI” με τη συμμετοχή των μαθητών/τριών του ΣΤ2
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε και το δεύτερο για φέτος eTwinning πρόγραμμα του σχολείου μας με τίτλο: “GreenTech Explorers: Building a Sustainable Future with AI” με τη συμμετοχή των μαθητών/τριών του ΣΤ2 τμήματος. Το έργο αποτέλεσε μια εξαιρετικά θετική εμπειρία για όλους μας. Συνέβαλε ουσιαστικά στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, στην ενίσχυση της συνεργατικής μάθησης, στην προώθηση της ενεργού πολιτειότητας και στην καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης. Πολλά μπράβο σε όλα τα παιδιά μας αλλά και στους συνεργάτες μας από τα άλλα συμμετέχοντα σχολεία.
Σύνδεσμος παρουσίασης: https://canva.link/fa6bbza5knz79ei

