Με τους κανόνες της Τροχαίας: Δράση οδικής αγωγής στο Δ1 και Δ2

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και του προγράμματος Κυκλοφοριακής Αγωγής, οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Δ1 και Δ2 του σχολείου μας είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε ένα ιδιαίτερα σημαντικό μάθημα ζωής.

Υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας την εκπρόσωπο της Τροχαίας Θεσσαλονίκης, η οποία μας ενημέρωσε για τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας. Μέσα από μια ζωντανή συζήτηση, μάθαμε να αναγνωρίζουμε τα βασικά σήματα οδικής κυκλοφορίας και καταλάβαμε πόσο σημαντικό είναι να τα σεβόμαστε όλοι.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ασφάλειά μας μέσα στο αυτοκίνητο:

  • Η ζώνη ασφαλείας: Είναι απαραίτητη σε κάθε διαδρομή, όσο σύντομη κι αν είναι.
  • Το ειδικό κάθισμα: Μάθαμε ότι πρέπει να χρησιμοποιούμε το κατάλληλο κάθισμα ανάλογα με το ύψος μας για να είμαστε απόλυτα προστατευμένοι.
  • Ο ρόλος μας ως συνοδηγοί: Συνειδητοποιήσαμε ότι έχουμε την ευθύνη να δίνουμε τις σωστές συμβουλές στους γονείς μας όταν οδηγούν, υπενθυμίζοντάς τους να μένουν συγκεντρωμένοι στον δρόμο.

Στόχος μας είναι να γίνουμε ενεργοί και υπεύθυνοι πολίτες, που γνωρίζουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους στον δρόμο. Η προσπάθεια αυτή συνεχίζεται, καθώς θέλουμε η οδική ασφάλεια να γίνει βίωμα για όλους μας!

Συντακτική ομάδα: Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ1

Με τους κανόνες της Τροχαίας: Δράση οδικής αγωγής στο Δ1 και Δ2

Ίσως σας ενδιαφέρουν…

Μετάβαση στο περιεχόμενο