Δράση για την Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού από το Β’1
Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού. Στα πλαίσια των δράσεων που πραγματοποίησε το σχολείο μας για την ημέρα αυτή, το τμήμα Β’1 δημιούργησε μια αφίσα εμπνευσμένη από το λογοτεχνικό βιβλίο της Javaux Amelie “Η ημέρα που έγινα κι εγώ λύκος”.
Απόσπασμα από το οπισθόφυλλο του βιβλίου: “Δεν έχουν μόνο τα παραμύθια κακό λύκο. Έχει έναν και το σχολείο μου. Τη λένε Άγκνες και τριγυρίζει με την αγέλη της. Για να βάλω ένα τέλος στις κοροϊδίες της και να βρω κι εγώ φίλους, έφτασα να γίνω κι εγώ… «λύκος».
Αφού διαβάσαμε και επεξεργαστήκαμε το βιβλίο, δημιουργήσαμε την παρακάτω αφίσα και το εξής μήνυμα:
“Διάλεξε τη σκιά που θέλεις να αφήνεις πίσω σου….Μην γίνεσαι κακός λύκος!”

