Οι μαθητές της Γ΄ τάξης γίνονται Ενεργοί Πολίτες, στο πλαίσιο προγράμματος ΚΕΠΕΑ Ελευθερίου-Κορδελιού-Βερτίσκου

Την Πέμπτη 20 Μαρτίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ τάξης του Σχολείου μας συμμετείχαν σε πρόγραμμα του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία με τίτλο «Ενεργός Πολίτης στη γειτονιά μου».

Τα παιδιά, αφού συστήθηκαν και σχολίασαν θετικά και αρνητικά στοιχεία της γειτονιάς τους, οργανώθηκαν σε ομάδες και βγήκαν να εξερευνήσουν διάφορες σημαντικές πτυχές που αφορούν στην αστική βιωσιμότητα. Μέσα από μια περιβαλλοντική διαδρομή, παρατήρησαν και κατέγραψαν σε φύλλα εργασίας στοιχεία σχετικά με την προσβασιμότητα, την καθαριότητα, τα κτήρια, τις υποδομές, τους ελεύθερους χώρους, τις οικονομικές δραστηριότητες, τα φυσικά και τα πολιτιστικά στοιχεία. Πολύ ενδιαφέρον ήταν το γεγονός ότι στη διαδρομή μας προέκυψαν συνεντεύξεις με κατοίκους και υπαλλήλους του Δήμου. Επιστρέφοντας στη βάση μας, οι ομάδες συζήτησαν μεταξύ τους και ετοιμάστηκαν για την παρουσίαση των ευρημάτων τους.

Μέσα από όλη αυτήν τη διερευνητική δράση, τα παιδιά είδαν τη γειτονιά μέσα από ένα διαφορετικό πρίσμα, όχι ως απλοί περαστικοί, αλλά ως ενεργοί πολίτες!

Ευχαριστούμε θερμά τους υπεύθυνους του ΚΕΠΕΑ Ελευθερίου-Κορδελιού-Βερτίσκου, γι’ αυτήν τη μοναδική εμπειρία!

Ίσως σας ενδιαφέρουν…

Μετάβαση στο περιεχόμενο