Τα παιδιά μαθαίνουν να δίνουν πρώτες βοήθειες
Στον χώρο του αμφιθέατρου, την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2023, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης παρακολούθησαν σεμινάριο διάρκειας 2 διδακτικών ωρών με θέμα τις πρώτες βοήθειες, το οποίο διοργανώθηκε από το συστεγαζόμενο 23ο Δημοτικό Σχολείο. Την πρωτοβουλία αυτή οργάνωσαν και παρουσίασαν η νοσηλεύτρια του 23ου Δημοτικού κα Παντελέ Λίνα και ο εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής Ιωαννίδης Γιώργος.



