Μοσχομύρισε το Δ΄2 από φρεσκοψημένο ψωμί!!!

Την Παρασκευή 13 Μαρτίου 2026, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και Προγράμματος Αγωγής Υγείας, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ΄2 είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια ξεχωριστή εμπειρία: να δημιουργήσουν το δικό τους αυθεντικό παραδοσιακό ψωμί, ζυμωμένο από τα χεράκια τους!

Από νωρίς το πρωί, άρχισαν να εξερευνούν τα υλικά που έφερε η δασκάλα τους, συμμετέχοντας με όλες τους τις αισθήσεις. Με την αφή, γνώρισαν το αλεύρι ολικής άλεσης· με την όραση, παρατήρησαν το ιδιαίτερο χρώμα από το αλάτι των Ιμαλαΐων αναμειγμένο με αλάτι Μεσολογγίου· ενώ με την όσφρηση, απόλαυσαν το άρωμα του μοσχοβολιστού ελαιόλαδου από βιοκαλλιεργητή.

Στη συνέχεια, πρόσθεσαν τα κατάλληλα υλικά, βιολογικής προέλευσης, και ξεκίνησαν με ενθουσιασμό το ζύμωμα. Το ζυμάρι αφέθηκε να ξεκουραστεί και να φουσκώσει και έπειτα κάθε παιδί έπλασε το δικό του ατομικό ψωμάκι. Όταν τα ψωμάκια ψήθηκαν, τα παιδιά δοκίμασαν τις τραγανές μπουκιές τους, βουτώντας τες σε ελαιόλαδο με αλατορίγανη και απόλαυσαν τη γνήσια γεύση ενός παραδοσιακού χωριάτικου ψωμιού.

Τα χαμόγελα ήταν πολλά, καθώς όλοι διαπίστωσαν πόσο εύκολα μπορούν να παρασκευάσουν ένα βασικό τρόφιμο της μεσογειακής διατροφής — και μάλιστα τόσο νόστιμο!

Συντάκτρια: Ευανθία Καραγιαννάκη, υπεύθυνη τμήματος Δ΄2

Φρεσκοψημένο ψωμί
Φρεσκοψημένο ψωμί
Φρεσκοψημένο ψωμί
Φρεσκοψημένο ψωμί
Φρεσκοψημένο ψωμί

Ίσως σας ενδιαφέρουν…

Μετάβαση στο περιεχόμενο