Μαθαίνουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια: Επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και του προγράμματος Κυκλοφοριακής Αγωγής, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Τετάρτης Τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια ξεχωριστή εκπαιδευτική δράση. Συγκεκριμένα, οι μαθητές του τμήματος Δ΄1 τη Δευτέρα 2 Μαρτίου και οι μαθητές του Δ΄2 την Τετάρτη 4 Μαρτίου επισκέφθηκαν το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Ευόσμου.
Εκεί, οι υπεύθυνοι του προγράμματος παρέδωσαν αρχικά στα παιδιά μαθήματα για τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.). Στη συνέχεια, αφού τους δόθηκαν κράνη και ποδήλατα, οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες ποδηλατών και πεζών. Μελετώντας τα σήματα με μεγάλη προσοχή, κυκλοφόρησαν στις διαδρομές του πάρκου, μαθαίνοντας στην πράξη πώς να μετακινούνται με ασφάλεια.
Ήταν μια πάρα πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία, καθώς τα παιδιά όχι μόνο απέκτησαν πολύτιμες γνώσεις, αλλά το χάρηκαν και με την ψυχή τους!
Συντακτική ομάδα: Οι μαθητές/τριες του Δ΄1






